ميرسليم در ادامه افزود: بر اساس توافقات انجام شده صنعت خودروسازي کشور بايد در سال 86، 100 هزار خودرو پايه گازسوز در کشور توليد ميکرد، اما اين تعداد به يک خودرو نيز نرسيد.
وي خاطرنشان کرد: به اين ترتيب بايد تا امروز حدود 250 هزار خودرو پايه گازسوز در کشور توليد شود که در حال حاضر اين تعداد حدود 30 هزار خودرو است.
ميرسليم نبود مديريت واحد را مهمترين مشکل در عرصه آلودگي و ترافيک تهران عنوان کرد و افزود: طرح سهميهبندي بنزين که در آغاز با هدف کاهش آلودگي هوا و مصرف بهينه سوخت انجام شد آنطور که بايد پيگيري و اجرا نشد.
وي خاطر نشان کرد: در حال حاضر سرعت متوسط خودرو در تهران از 22 کيلومتر به 15 کيلومتر رسيده است که براي تردد و ترابري در سطح شهر قابل دوام و شاسيته نيست.
انتهای پیام/